Autorytet szefowski z ludzką twarzą

Buduj autorytet szefowski na miarę XXI wieku. Po ludzku, dbając o najlepsze wyniki.

Czy chcesz rozpoznać i wzmocnić swój indywidualny styl zarządzania?

Zależy Ci na budowaniu autorytetu w zespole?

Potrzebujesz jasnych wskazówek, jak poruszać się po świecie relacji, by unikać nieporozumień i skupić się na pracy?

Być może jesteś już zaprawionym w boju liderem lub liderką i zarządzasz po swojemu od lat. W większości przypadków działa, inaczej by Ciebie tu nie było.

Jednocześnie czujesz, że czasami można inaczej, łatwiej, szybciej, bez tylu stresów. Prawda?

A może dopiero zaczynasz swoją przygodę z szefowaniem?

Jeśli szukasz skutecznego podejścia, by maksymalnie wykorzystać swój potencjał i przygotować się świadomie na trudne sytuacje, to jest idealne miejsce! 

W dzisiejszych czasach potrzebujemy prosto podanej wiedza psychologicznej na temat zachowań pracowników i klientów. Dziś bez tego ani rusz, jeśli chcesz wiedzieć, co motywuje ludzi, jak się z nimi komunikować i co zrobić, by zarządzać konfliktami.

Konsultacje ze mną rozwiązują następujące problemy:

  • jak mam udzielić feedbacku, by nie zdemotywować?
  • co mam zrobić, by ludzi się angażowali? 
  • moi ludzi mówią mi, że czegoś nie zrobią i nie wiem jak to wyegzekwować
  • ręce mi opadają, jak słyszę “nie da się”, “to nie przejdzie”, “szkoda prądu”
  • nie deleguję, bo sam_a zrobię lepiej, ale potem nie mam czasu i jest frustracja
  • nie umiem wydawać poleceń
  • unikam trudnych rozmów, bo się ich zwyczajnie boję, nie wiem co powiedzieć
  • co mam powiedzieć, gdy zapytają o podwyżkę?
  • szlag mnie trafia, jak dzwonią z każdą pierdołą, ale wolę tak, niż o tym porozmawiać
  • nie chcę sprawiać wrażenia, że jestem wielce ważną panią, ale wkurza mnie, jak robią po swojemu
  • są rzeczy, które muszą być robione, a oni tego nie robią i ja potem robię za nich
  • głupio mi zwracać uwagę innym
  • nie umiem w relacje, rozumiem cyfry i tabelki
  • nie radzę sobie z presją i nie mam z kim o tym porozmawiać
  • nie wiem jak rozmawiać z pewną trudną osobą w zespole, doprowadza mnie do szału, ale robi wynik…
  • widzę, że ludzie się spinają i jak jest krótki deadline, to przestają ze sobą rozmawiać i z tego są potem same problemy 
  • chcę pomóc moim ludziom, by mieli szansę wykorzystać swój potencjał, ale nie wiem od czego zacząć/ 
  • nie mam pomysłu, co mogę zaoferować moim ludziom, a nie mogę dać więcej kasy
  • martwię, że odejdą, bo jest ciężko
  • przenoszę stres na dzieci, przynoszę zmartwienia do domu, odbijam sobie stres na najbliższych
  • coraz trudniej jest mi się zmotywować