PCM® Leadership

PCM Leadership: sesje indywidualne

Zwiększ efektywność swoich działań z ludźmi, których prowadzisz i którym towarzyszysz na drodze do wspólnego sukcesu.

👉 Prowadzisz zespół i dbasz o autentyczne relacje?

👉 Masz świadomość, że wpływ na innych zaczyna się od wpływu na siebie?

👉 Szukasz inspiracji i wskazówek, by wciąż poszerzać swoją świadomość i cieszyć się relacjami z innymi?

Wspaniale, potrzebujemy dziś mądrych liderek i liderów z gotowością do stałego rozwoju!

Bycie w roli liderskiej to fascynująca i odpowiedzialna praca, prawda?

To zawód dla ludzi, którzy stale się uczą i rozwijają. Niektórzy to po prostu lubią, inni robią to, bo rozumieją potrzeby swoich pracowników, klientów, akcjonariuszy lub/i chcą wyjść im naprzeciw, by sprawnej budować przewagę konkurencyjną. Niektórzy łączą oba te powody.

Dlaczego warto się rozwijać i inwestować w swoje umiejętności liderskie i komunikacyjne?

Spójrzmy analitycznym okiem – aktualne badania w przywództwie wskazują, że:

  • liderki i liderzy są wyczerpani ciągłymi zmiana,
  • martwią się o przyciąganie, angażowanie i zatrzymywanie talentów,
  • największe talenty są 3,5x bardziej skłonne do odejścia, jeśli postrzegają liderów jako nieefektywnych w komunikacji interpersonalnej,
  • wypalenie zawodowe i jakość DEI (różnorodności i włączenia) są powiązane z jakością przywództwa,
  • organizacje, które inwestują w wysokiej jakości przywództwo, są 3,4x bardziej skłonne do bycia postrzeganymi jako „najlepsze miejsca do pracy”.

Prawdopodobieństwo tego, że dzisiejszy świat zwolni i przestanie się wciąż zmieniać jest dość niskie. Wychodzi na to, że dbanie o siebie to dziś konieczność. To fundament mądrego zarządzania sobą, bo rośnie świadomość odpowiedzialności za swoją energię, z jaką stawiamy się do pracy, a inwestycja w umiejętności liderskie i komunikacyjne po prostu się opłaca.

A jakie umiejętności mają dziś znaczenie?

  • Umiejętności interpersonalne (samoświadomość, zarządzanie sobą, empatia, asertywność, zaufanie, konflikt, integracja) – najbardziej istotne dla wschodzących liderów.
  • Umiejętności coachingowe (wywieranie wpływu, budowanie relacji, udzielanie wskazówek, wzmacnianie pozycji) – najbardziej istotne dla liderów średniego szczebla.
  • Umiejętności komunikacji strategicznej (komunikacja w całej organizacji, systemy, procesy i procedury) – najbardziej istotne dla liderów wykonawczych.

Wróćmy teraz do ciebie i roli liderskiej.

Kojarzysz ten moment, gdy masz wszystko świetnie zaplanowane, ambitne pomysły, gotowość, by zakasać rękawy, i wprost nie możesz się doczekać, aż powiesz innym o nowym projekcie, wydarzeniu lub inicjatywie? Chodzi mi konkretnie o tę chwilę, gdy czujesz, że wszystko jest idealnie na swoim miejscu, a ty wewnętrznie odczuwasz spokój i radość. Taką czystą zawodową radość. Masz to?

Kocham to uczucie.

Dlatego bardzo żałuję, że kiedyś nie wiedziałam tego, co wiem dziś. Czułabym się tak częściej. Bo bardzo często wpadałam we frustrację, gdy „przydarzało się życie”. Może wiesz, o czym mówię?

Czy kiedykolwiek, pomimo najlepszych intencji, włożonego trudu w swój rozwój, planowania działań, zdarzyło ci się:

  • że „wpadło” nowe zadanie, które rozbiło dotychczasowe plany i obniżało zapał zespołu?
  • pracować po godzinach, bo trudno było ci odmówić prośbie „ale dla ciebie to tylko chwilka”
  • po rozmowie z kimś zastanawiać się, co tu się „naprawdę” wydarzyło?
  • mieć poczucie, że ktoś cię nie rozumie?
  • otrzymać „mieszane komunikaty”, ponieważ dana osoba powiedziała jedno, ale jej mowa ciała mówiła co innego?
  • zastanawiać się podczas rekrutacji, czy dana osoba będzie pasowała do zespołu?
  • ktoś nie wykonał tego, na co się umówiliście, a ty nie rozumiesz dlaczego?
  • mieć trudność ze zmotywowaniem innych przy niektórych zadaniach?
  • odczuwać czasowe zniechęcenie tym, że współpraca nie idzie tak, jak w twojej wyobraźni?

Jasne, że wraz ze zdobywaniem wiedzy i doświadczeniem, uczymy się radzić z takimi sytuacjami.

Ale czasami jest ciężej niż lżej, prawda? I tu (hipotetycznie) pojawia się pytanie: Dlaczego czasami jest pod górkę?

Najprostsza odpowiedź, jaką znam (i ty pewnie też), że nasze życie jest sinusoidą. To normalne. Jak to mówią: „Skoro idziesz na szczyt, to nie dziw się, że masz pod górkę.” Lubię jeszcze jedną metaforę podróży: „Jeśli jesteś na szczycie i chcesz zdobyć kolejny, to musisz zejść, żeby wejść”.

Zatem nie chodzi o to, by się już nigdy nie stresować, nigdy nie mieć nieporozumień, nigdy nie zdenerwować, nie zasmucić, nie przewrócić oczami z irytacji. Jesteśmy ludźmi – takimi pełnowymiarowymi. Nie musimy obawiać się bycia niedoskonałymi. To przecież sprawia, że jesteśmy sobą w pełni.

Chodzi o to, by to, by rozpoznać tę pełnię, zaakceptować ją i uznać. A potem nauczyć się świadomie z niej korzystać. Decydować o swoich reakcjach, by wracać do swoich zasobów maksymalnie często. Korzystać z całego potencjału (nawet tego niewidocznego na pierwszy rzut oka), by osiągać szybciej swoje założenia.

Dodatkowo te momenty, gdy „odpalamy się” lub „gaśniemy”, pokazują, co nas boli lub za czym tęsknimy, a także co można uzdrowić. To bonus dla ludzi, którzy interesują się rozwojem prywatnie.

A wracając do kontekstu biznesowego.

Pomyśl, jak by to było mniej się stresować i mieć lepsze porozumienie z innymi, nie dlatego, że życie i ludzie się zmienili, ale dlatego, że:

  • precyzyjnie wiesz, jak zadbać o swoją energię, by stawiać się nawet do trudnych rozmów i po prostu to robisz,
  • wiesz, jak adaptować się do potrzeb komunikacyjnych i robisz to bez wysiłku, wtedy, gdy tylko chcesz,
  • odczuwasz ulgę, bo w końcu wiesz, co się dzieje w środku ciebie, gdy brakuje ci satysfakcji z życia i bez paniki wychodzisz z dołka,
  • czujesz się jakby w ochronnym okryciu, bo to, co cię do tej pory odpalało w 3 sekundy, straciło siłę rażenia, a ty możesz skupić się na działaniu,
  • umiesz swobodnie czerpać z różnorodności w sobie i w innych, by tworzyć oszałamiającą nową jakość
  • masz w sobie spokój i harmonię, bo więzi, które tworzysz z innymi, rozkwitają i wydają obfite owoce współpracy.

Czy byłoby dla ciebie wartościowe, by rozwijać się teraz w tym zakresie?

Jeśli tak, to rozważ PCM jako narzędzie, które pomoże ci jeszcze lepiej:

  • skoordynować działania z innymi osobami (w tym delegować zadania i motywować)
  • zrozumieć dynamikę interakcji między ludzkich
  • adaptować się do zmian
  • ustalać cele i adekwatnie je komunikować, wg źródeł motywacji odbiorców
  • wdrażać innowacje i inspirować innych
  • radzić sobie z nieporozumieniami

by osiągać więcej razem ze swoim zespołem.

PCM to narzędzie do wprowadzania realnej zmiany każdego dnia.

PCM® pozwala na lepsze zrozumienie siebie i innych, zbudowanie efektywnej komunikacji, a także rozpoznanie pojawiających się problemów w relacji na najwcześniejszym etapie.
Model zakłada, że istnieje sześć typów osobowości, które posiadają swoją charakterystykę. Są one powiązane z określonymi mocnymi stronami, potrzebami, motywatorami, a także sekwencją stresu. Każdy z typów ma preferowaną percepcję oraz styl komunikacji.
Nie jesteśmy jednak jednym typem. ❤💪 Każdy z nas ma w sobie wszystkich sześć typów, jednak w różnym natężeniu.

PCM jest o typach w ludziach, a nie o typach ludzi.

PCM® pozwala zidentyfikować jaki mamy dostęp do każdego z typów oraz który jest naszą bazą (naszym podstawowym typem), a który fazą (obecnie doświadczanym typem). Pozwala to rozpoznać preferencje i potrzeby swoje i innych, ale także zrozumieć (oraz przewidzieć!) jakie zachowania pojawią się w stresie i jak przebiegnie sekwencja.
🚦 Znajomość PCM®:
  • otwiera nowe możliwości skuteczności liderskiej,
  • wspiera budowanie porozumienia między ludźmi (zawodowo i prywatnie),
  • poszerza i porządkuje wiedzę o sobie i innych,
  • pomaga szybciej „dogadać się” i działać,
  • wzmacnia zaufanie do siebie i innych oraz
  • daje szerokie pole do popisu i pozytywnego flow.

To jest rozwiązanie dla osób, które mają apetyt na samopoznanie, chęć do autentycznego stawiania się do sytuacji biznesowych i odwagę do bycia nawet z trudnymi emocjami.

By mieć więcej satysfakcji w pracy, budować mądre i silne relacje, a także mieć większą siłę oddziaływania przy realizowaniu swoich celów i planów zespołowych.

Dzięki PCM®  nauczysz się i potrenujesz, jak:

👉 rozpoznawać każdy z 6 typów osobowości oraz jego przesłanki;
👉 zbudować komunikację w oparciu o preferowany kanał i percepcję;
👉 rozpoznać i nauczyć się reagować na potrzeby psychologiczne;
👉 rozpoznać sygnały świadczące o wchodzeniu w sekwencję stresu;
👉 odpowiadać na sygnały stresu na każdym z jego poziomów.

Dzięki temu:

🔥 jeszcze lepiej zrozumiesz swoje zachowania;
🔥 jeszcze lepiej zrozumiesz zachowania innych osób;
🔥 nauczysz się zarządzać sytuacjami konfliktowymi.

Process Communication Model® daje wiedzę i pomaga poszerzyć (samo)świadomość.

Jest nieocenionym wsparciem dla mądrych  i wnikliwych ludzi, którzy mają apetyt na stały rozwój swoich umiejętności liderskich i szukają usprawnień w zakresie:

  • jak rozmawiać z ludźmi, by szybko się porozumieć,
  • jak ich motywować, by bardziej się angażowali w swoją pracę,
  • co zrobić, by spotkania były efektywniejsze i kończyły się z poczuciem straty czasu,
  • wg jakiego klucza szukać ludzi do zespołu, by się wpasowali i robili wynik,
  • jak radzić sobie z coraz większą presją i stresem,
  • co zrobić, by nie przenosić stresów do domu, jak i na rodzinę,
  • jak nie brać za dużo na siebie,
  • jak odzyskać spokój,
  • jak celebrować sukcesy,
  • jak odpoczywać, by faktycznie naładować baterie,
  • jak rozmawiać na trudne tematy bez zbytniego angażowania emocjonalnego,
  • co zrobić, powiedzieć, gdy tu i teraz, ktoś w zespole zachowuje się nieprofesjonalnie,
  • jak delegować, by robota była zrobiona i nie trzeba było się przypominać

i wielu innych.

Process Communication Model® to nagradzane narzędzie do dekodowania interakcji międzyludzkich, opracowane przez psychologa klinicznego, dr Taibiego Kahlera. Praktykując PCM, możemy obserwować i identyfikować preferencje swoje i innych ludzi. Dzięki temu wszyscy jesteśmy w stanie rozpoznać różne osobowości i potrzeby innych. Nasza globalna sieć 4000 certyfikowanych trenerów i coachów pomaga ludziom przekształcić te obserwacje w umiejętności, które pozwalają im odmienić rozmowy i sytuacje. PCM jest praktykowany w 54 krajach przez znane marki, takie jak NASA, l’Oréal, Pixar i BMW, a także instytucje edukacyjne i rządowe.

Pobierz broszurę Process Communication Model®

W lipcu 2023 roku pojawił się PCM Leadership, który wspiera liderki i liderów. Usprawnij swoją skuteczność przywódczą na trzy sposoby:

  1. Zwiększ samoświadomość i samozarządzanie swoją osobowością – Twoimi zasobami liderskimi.
  2. Popraw swoją zdolność do komunikowania się, oddziaływania i rozwiązywania konfliktów ze wszystkimi typami osobowości.
  3. Zastosuj zestaw narzędzi komunikacyjnych i motywacyjnych, aby stworzyć bardziej włączającą, produktywną, sprzyjającą rozwojowi i bezpieczną kulturę pracy.

Jedno narzędzie nie wyjaśni całego świata, ale może pomóc zrozumieć jego ważną część. PCM to mapa, która pomaga nawigować w codziennych relacjach i projektach, by efektywniej przeżywać życie, z mniejszym zużyciem prądu. W aspekcie liderskim pomaga zobrazować czego ludzie potrzebują, by działać w pełni swojego potencjału – innymi słowy, co ich motywuje oraz jakiego rodzaju komunikacji potrzebują, by zaangażować się w cele firmy.

To liderska kopalnia złota, bo dzięki niej można komunikować się z ludźmi zgodnie z ich strukturą osobowości, co sprawi, że będą szczęśliwsi, bardziej produktywni i bardziej zaangażowani.

Kto może skorzystać?

Liderzy wyższego szczebla

Liderzy wyższego szczebla zyskają lepsze zrozumienie tego, jak ich własna osobowość wpływa na ich rolę i wyniki w roli lidera, jak dostosować strategie komunikacji i motywacji, aby zmaksymalizować wkład wszystkich typów osobowości w miejscu pracy oraz w jaki sposób najlepiej zarządzać różnicami osobowości w strategicznym poziom.

Nowo awansowani liderzy średniego szczebla

Nowo awansowani liderzy średniego szczebla uczą się i stosują kluczowe kompetencje społeczno-emocjonalne i komunikacyjne, aby poprawić swoją skuteczność w szerokim zakresie wyzwań związanych z przywództwem, takich jak komunikacja w celu uzyskania większego wpływu, zarządzanie wynikami i motywowanie ich, radzenie sobie z nieporozumieniami i konfliktami, budowanie zaufania i zaangażowanie oraz dbałość o siebie.

W lipcu 2023 roku pojawił się PCM Leadership, który wspiera liderki i liderów. Zamawiając go, otrzymasz:

3-stronicowy profil podsumowujący twój układ typów z określeniem: percepcji, mocnych stron, stylu interakcji, części osobowości, kanałów komunikacji, preferencji środowiska, potrzeb psychologicznych, sekwencji stresu, a także wykres pokazujący układ typów u ciebie oraz twoją fazę – twój aktualnie najbardziej aktywny typ. To wyciąg top elementów, które zechcesz mieć na oku każdego dnia.
Obszerny raport „Profil PCM Leadership” wyczerpująco omawiający każdą pozycję profilu wraz z indywidualnym planem działania dla ciebie: konkretnymi propozycjami, jak możesz zadbać o swoje kluczowe potrzeby na co dzień i w pracy. Źródło inspiracji i konkretnych wskazówek, które możesz zacząć wykorzystywać od razu, gdy tylko się z nimi zapoznasz.
Podczas konsultacji odpowiem na twoje pytania, podzielę się wskazówkami, dopasowanymi do twojego kontekstu zawodowego, a także wypracujemy plan działania dla ciebie w oparciu o wiedzę o twojej strukturze osobowości i aktualnym momencie życia. Jeśli jesteś osobą wnikliwą lub masz aktualnie pilne tematy rozwojowe w zespole, rozważ opcję kilku sesji 1:1 lub udział w szkoleniu.

Raport zawiera:

  • preferowana waluta komunikacji w roli liderskiej
  • twój styl przywództwa
  • twoja percepcja, w tym potencjalne nieświadome uprzedzenia
  • mocne strony twojego przywództwa
  • twoja energia przywódcza i zdolności adaptacyjne
  • twoja motywacja w kontekście przywództwa
  • twoja zwinność przywódcza
  • stres i dystres związany z przywództwem
  • plan działania na rzecz sukcesu i sprawczości przywódczej

Raport „Profil PCM Leadership” jest skonstruowany tak, by dostarczyć maksymalnie dużo konkretnych rozwiązań i wskazówek dla osób, które chcą skorzystać praktycznie z wiedzy o sobie. 

Co to oznacza dla ciebie?

Przykładowe wykorzystanie w praktyce:

Otrzymasz konkretne informacje, w jaki sposób zadbać o swoje potrzeby psychologiczne, by przeciwdziałać wymęczeniu lub wypaleniu.

Stworzysz listę zachowań, które będą twoimi wskaźnikami pokazującymi, że oddalasz się od celu (red flag). Mając taką listę, będziesz ZAWSZE widzieć, kiedy wchodzisz w dystres, a to sprawi, że szybciej wrócisz do OK – OK i podniesiesz swoją efektywność

Zobaczysz, jak twój styl zarządzania wpływa na innych i co możesz zrobić, by zwiększyć swój pozytywny wpływ na innych.

Otrzymasz pytania dopasowane do twojej struktury osobowości i aktualnego etapu w życiu w formie checklisty, by móc śledzić, co i w jaki sposób możesz wprowadzić w codzienne nawyki, by zwiększać swoją skuteczność liderską.

Przykład z życia:

Jedna z moich klientek, wypisała z raportu sposoby dbania o swoje potrzeby psychologiczne i wprowadziła je do kalendarza jako zadania dla siebie.

Dzięki temu, że są to konkretne zachowania, nadała im termin wykonania i natychmiast miała gotowy action plan. Mogła być spokojna, że zadba odpowiednio o poziom swojej energii życiowej.

Niedawno opowiadała mi, jak bardzo jest zadowolona z badania i omówienia ze mną oraz wskazówek, które ode mnie otrzymała. Cieszyła się ze zmian, które obserwowała, ponieważ miała więcej chęci, a dzięki temu inne zasoby, by realizować codzienne zadania. To z kolei skutkuje wzrostem produktywności.

W jaki sposób robi się badanie Process Communication Model?

👉🏻 Badanie jest w formie formularza online.

👉🏻 Po wykupieniu opcji dla siebie (opis poniżej) otrzymasz ode mnie zaproszenie do zalogowania się na platformę my.dailypcm.

👉🏻 Po rozpoczęciu badania w dowolnie wybranym przez siebie momencie, odpowiesz na pytania dotyczące ciebie.

👉🏻 Nie ma dobrych i złych odpowiedzi. Odpowiedz dokładnie tak, jak uważasz. To ma służyć tobie, więc po prostu odpowiadaj tak, jak jest.

👉🏻 Po zakończonym badaniu, otrzymam raport dla ciebie.

👉🏻 Prześlę go na twój adres email i umówimy się na omówienie wniosków. 

Badanie trwa ok 30 -45 minut. Dobrze jest wygospodarować dla siebie na ten czas chwilę ciszy i odosobnienia.

Podsumowując korzyści

Rozwijając swoje umiejętności, korzystając z Process Communication Model rośnie twoja skuteczność w obszarze:

  • samoświadomości: dbasz o swoją energię i rozumiesz, jak ona wpływa na rezultaty twoich działań,
  • asertywności: masz zasoby, by komunikować się w OK – OK, nawet przy trudnych i niepopularnych decyzjach,
  • budowania bezpieczeństwa psychologicznego: zakładasz dobrą intencję innych, a zrozumienie mechanizmów psychologicznych wspiera cię w byciu osobą otwartą i ciekawą na inną perspektywę,
  • budowania zaufania: prezentujesz autentyczne zachowania, w pełni otwartości i odpowiedzialności,
  • radzenia sobie z drobnymi nieporozumieniami: potrafisz rozpoznać wczesne sygnały ostrzegawcze i zareagować adekwatnie,
  • radzenia sobie z konfliktami: trafnie rozpoznajesz potrzeby i poglądów stron, zareagujesz adekwatnie, zachowując bezstronność,
  • integracji: odkrywasz ukryte zamiary i motywację zaangażowanych osób i połączysz je z celami zespołu/ firmy,
  • wywierania wpływu: przekonasz więcej osób do swojego projektu,
  • budowania relacji: budujesz inkluzywną przestrzeń, robiąc miejsce dla każdej osoby i jej różnorodności,
  • udzielania wskazówek: konstruujesz przekaz dopasowany do osoby i sytuacji,
  • wzmacniania pozycji: adaptujesz różne jakości w sobie wg wybranego celu,
  • skutecznej komunikacji: mówisz tak, by angażować, dostarczać odpowiedniej dla odbiorcy jakości informacji,
  • prowadzenia spotkań: trafnie dobierasz formułę i czas trwania spotkania do potrzeb uczestników,
  • skutecznego motywowania: precyzyjnie dobierasz argumenty wg autentycznych potrzeb danej osoby.

Być może zadajesz sobie pytanie:

Dlaczego ze mną?

Nazywam się Marta Żurowska i od kilku lat wspieram osoby (współ)tworzące zespoły, w zakresie kompetencji liderskich, komunikacji i asertywności. Namierzam potencjały ludzkie, by pomagać tworzyć miejsca, w których chce się chcieć.

Przez 15 lat pracowałam w Santander Leasing SA, a od 6 lat pracuję jako konsultantka i trenerka z właścicielami firm, z dyrektorami, menedżerami oraz całymi zespołami. Mam doświadczenia z branży: usługowej, finansowej, produkcyjnej, a nawet medycznej, co wpływa na to, że moje treści są dopasowane do realiów, w których żyjemy.

Dla mnie samoświadomość to klucz do wolności. Dlatego z wielką pasją zgłębiam wiedzę na temat działania mózgu, emocji, mechanizmów, które działają w tle, niczym aplikacje wpływające na oprogramowanie i zmieniające jego działanie.

Chcę wiedzieć, co wpływa na mnie, by przejąć nad tym świadomą kontrolę i adekwatnie reagować. Jeśli masz podobnie, to zapraszam do współpracy.

Otrzymasz dawkę inspiracji i wiedzę przefiltrowaną przez „bullshit detector” (wykrywacz bzdur). Oszczędzisz czas na poszukiwaniu odpowiedzi i źródeł.

Przy okazji, umiem w humor i ciętą ripostę, co dla niektórych jest atutem 😉

Więcej o mnie

Oto reakcje uczestniczek i uczestnika 2- dniowego szkolenia:

„Dziękuję Ci za to spotkanie, jako człowiek, który jest blisko tematów rozwojowych od lat słucham różnych szkoleń, webinarów, czytam artykuły o radzeniu sobie ze stresem, ale żaden mi tyle nie dał ile ten warsztat i rozpoznanie w sobie nieugiętego i zrozumienie własnego zachowania. Naprawdę MEGA, przez wielkie M, wielkie E i wielkie GA!”

Karolina Frączkowska, HR Business Partner

Jeśli powyższe cię przekonuje, wybierz opcję dla siebie!

Poniżej znajdziesz opis proponowanych opcji współpracy.

Nie obiecam ci, że po 1h sesji twoje życie się odmieni całkowicie, a ty staniesz się ninją w zarządzaniu, bo to proces (ale coś czuję, że o tym wiesz, skoro tu jesteś).

Ale obiecuję, że soczystość informacji będzie duża, nawet jeśli wybierzesz raport + kilka sesji. Możesz pogłębiać wiedzę w zależności od swoich potrzeb.

Powyższe efekty i korzyści są do zgarnięcia naprawdę. Im więcej czasu zainwestujesz w trening, tym rezultaty będą bardziej spektakularne.

Jeśli chcesz ustalić indywidualny rozkład jazdy napisz: kontakt@martosfera.pl

Opcja 1. Odkoduj trudne sytuacje i wypracuj rozwiązania dopasowane do twojego kontekstu.

Odkryj, co kryją twoje relacje z innymi, jak je wzmacniać oraz jak radzić sobie z trudniejszymi momentami. Wypracuj indywidualny plan działania.

Zrób badanie, otrzymaj raport i spotkaj się ze mną na 3 konsultacjach liderskich online.

Kiedy warto wybrać tę opcję?

  • Lubisz wiedzieć więcej o sobie i masz czas oraz ochotę pogłębić tę wiedzę.
  • Masz aktualne tematy do omówienia, np. napięta sytuacja w pracy, czujesz wypalenie, niezaangażowany członek zespołu, ktoś nie dowozi wg ustaleń itp..
  • Chcesz treści na tu i teraz, do twojego kontekstu, do konkretnego problemu.
  • Chcesz odbić myśli z osobą z zewnątrz, profesjonalną konsultantką, która może podrzucić nową perspektywę.
  • Szukasz ciekawego spojrzenia na siebie przez soczewkę badania psychometrycznego.
  • Masz ochotę sprawdzić, co możesz zmienić w swoim zachowaniu, by mieć jeszcze lepsze efekty w codziennych zadaniach.
  • Jesteś osobą świadomą i masz gotowość do zmiany.
  • Nie potrzebujesz pogłębienia wiedzy, którą PCM ma do zaoferowania, aktualnie interesują cię najbardziej te elementy, które dziś dotykają twojego kontekstu.

Ilość spotkań może być większa, bo zależy od ilości tematów i twoich potrzeb, dlatego jeśli potrzebujesz poruszyć więcej tematów, napisz do mnie.

Napisz do mnie, by sprawdzić, jak mogę ci pomóc lub jeśli potrzebujesz więcej informacji, by podjąć decyzję: kontakt@martosfera.pl

Zamów badanie dla siebie wraz z konsultacjami online.

Opcja 2. Zamów szkolenie dla siebie i swojego zespołu.

Przygotuj się na podróż z PCM! Spytaj się mnie o szkolenia dla menedżerów.

Kiedy warto wybrać tę opcję?

  • Zależy ci na trwałej zmianie w zachowaniu (proces rozwojowy).
  • Chcesz nauczyć się jak rozpoznawać potrzeby i motywacje innych ludzi.
  • Chcesz pogłębić wiedzę na temat sekwencji dystresu wzorców porażki.
  • Chcesz nauczyć się jak podejmować skuteczne interwencje.
  • Chcesz potrenować umiejętności adaptowania różnych zachowań.
  • Chcesz doszlifować swój styl zarządzania do swojego kontekstu.
  • Jesteś osobą świadomą i masz gotowość do zmiany.

Napisz do mnie, by sprawdzić, jak mogę wam pomóc w stawaniu się jeszcze bardziej mocnymi wewnętrznie: kontakt@martosfera.pl

Ilość dni szkoleniowych może być dopasowana do kontekstu i potrzeb zespołu.

Możesz też zamówić szkolenie dla twojego zespołu.

Jeśli chcecie wyróżnić się w pracy, stawiać czoła wyzwaniom komunikacyjnym lub podnieść swoje przywództwo, zamów Poznaj PCM lub PCM Leadership. Dowiecie się o własnej strukturze osobowości, zidentyfikujecie właściwe kanały komunikacji i poznacie tony, gesty i zachowania, które pozytywnie wpływają na twoją komunikację, a także nauczycie się, jak pokonywać nieporozumienia w komunikacji, które stoją na drodze do silniejszych relacji.

Zespoły i menedżerowie, którzy skorzystają z PCM®:

  • znajdą sposób na bezkolizyjne dogadanie się z każdym,
  • o wiele lepiej poradzą sobie z trudnymi momentami i stresem, zużywając mniej energii życiowej,
  • wypracują „wspólny język”, który uprości komunikację i zmniejszy ilość dziennych nieporozumień,
  • skalibrują moc zespołu, by zwiększyć swoją efektywność,
  • nauczą się, jak wspierać się wzajemnie, podczas krótkich terminów zadań, dużych projektów i codziennej pracy,
  • rozwiną swoją lekkość i flow.

Napisz do mnie, by sprawdzić, jak mogę wam pomóc w stawaniu się jeszcze bardziej mocnymi wewnętrznie: kontakt@martosfera.pl

Ilość dni szkoleniowych może być dopasowana do kontekstu i potrzeb zespołu.

Kalibrowanie mocy zespołu – więcej info

Wybierz Opcję Dla Siebie I Wzmocnij Siebie W Ujęciu Liderskim Już Dziś!

Zamów badanie dla siebie i konsultacje online.